„Tik tapusi mama supratau, kad galėčiau už kitą atiduoti savo gyvybę“ – frazė, kurios tikiuosi niekada nepasakyti.

2016-05-02 | 19:38 | An Issue to Discuss
02

Ko tik neprisiskaitau tame Feisbe kiekvieną mielą dieną – tai kalafiorai brangsta, tai pastatą baisų statys. Bet yra istorijų, kurios kartojasi ir kartojasi. Skiriasi tik skelbėjas ir prikabinta fotkė.

Šiandien noriu paliesti temą, kuri man kliūna jau seniai. Negaliu suprast tos begalinės mamų meilės savo vaikams. Nepradėkit tik rėkt neperskaitę iki galo, nes jau girdžiu.

„Pagaliau myliu kažką labiau nei save“, „Tik tapusi mama supratau, kad galėčiau už kitą atiduoti savo gyvybę“, „Niekada nejaučiau nieko stipresnio nei meilė savo vaikui“ ir taip toliau, ir panašiai. Žodžiu, tik pagimdo ir jau ima jaust ir skelbt visa tai. Aš suprantu, kad tas gyvybės paleidimas į pasaulį suteikia euforijos, kaip kokie ratai, tai ir tie postai po to gaunasi lyg jų pavarius. Tačiau vaikui vis augant neatrodo, kad prūcha mažėtų. Geri ratai! Ar mėnesis tam angeliukui, ar jau treji metukai mano zuikeliui suėjo, vis tiek myliu jį labiausiai pasaulyje ir niekas jam neprilygs. Viskas būtų kaip ir OK, spread the love, sveikintina. Laimingi vaikai, kad gimsta mylinčioj šeimoj, nieko nesakau.

Bet tai o ką galvoja tų mamų vyrai? Išvaro mamaša iš gimdymo namų ir kitą dieną vyrui – „Sorriukas, nuo šiol tu man antroje vietoje“. 😀 Jeigu į akis ir nepasako, tai Feisbuke netiesiogiai pasakys. Visiems.

Aš skaitau tuos postus ir taip blogai jaučiuosi dėl tų vyrų. Kažkaip visada galvojau, kad meilė tarp vyro ir moters yra stipriausia ir svarbiausia. Kad jie yra vienas kito ramstis. O vaikai yra jų meilės papildas, bet ne branduolys. Bet iš kitų pasisakymų atrodo, kad atsiradus vaikui, vyras momentaliai nustumiamas į antrą planą. Aš tai jau bėgčiau pas sekretorę ar kokiam Ashley Madison paguodos blow job būdu ieškot, jei mane taip skriaustų. 😀 Nu gerai, gerai, gal ir nedaryčiau taip.

Bandžiau galvot, kodėl taip yra – kodėl ta mamų meilė tokia, kaip čia pasakius, nenormali. Pabandykim pagalvoti logiškai: išlindo tas vaikas iš manęs —> jis yra mano dalis —-> jis yra manęs pratęsimas —-> jis praktiškai yra aš, bet dar geriau, nes aš jį padariau (nežinau kuom čia geriau, bet nesigilnkim) = nu jo, taip išeina, kad reikia jį mylėt labiausiai pasaulyje dabar. Gaunasi, kad tą vaiką labiausiai TAIP myli dėl to, kad jis yra tavo dalis, tavo gaminys. Man tokia meilė atrodo savanaudiška ir netgi narciziška.

Mus juk supa tiek žmonių, kurie tos meilės iš tikrųjų nusipelnė – gelbėjo pasaulį ar buvo kitaip geri. Bet ne, savo kūdikėlį aš mylėsiu labiau nei juos visus kartu sudėjus vien dėl to, kad jis yra MANO. Taip išeina, kad tai, kas mano yra geriausia. Vat kokia šauni logika. Taigi tos mamos, kurios demonstruoja, kokios jos atseit nesavanaudės, nes visus savo organus dėl SAVO vaiko paaukotų man skamba kaip didžiausios savanaudės pasaulyje. SAVO organus SAVO vaikui. Do you get it?

Laukiu putų apie tai, kaip aš nesuprantu nieko, nes pati nesu mama.

O mamoms linkiu norėt paaukot gyvybę ne tik už savo apsikakojusius angeliukus, bet ir už savo, tikiuosi dar mylimus, vyrus. O mamyčių vaikams linkių neuždusti nuo tos perdėtos jų mamų meilės – jos gi tik gero jums nori, ahaha. 😀

 

 

Komentarai

na taves tai mama ryskiai nemylejo labiau uz viska 😉 uztai tamstai pyktis ima. vyra myleti galmai, bet vistiek jis tau ne gimine kokia.svetimas is idejos, o savas , na nes tipo mylit vienas kita. bet mylet galima ir suni, ir akmeni , ir broli ir sese. Vyra irgi myli, bet dar su juo ir seksu uzsiimeji. O tai nebutinai yra auksciausia rusis meiles, nes na seksu uzsiimeja kiti jau ir is pareigos laikui begant. seksas yra seksas.

jjj ( May 2, 2016 at 8:48 PM )

Laba diena, jjj,

Vat ir neatspėjai, mane mama mylėjo ir tebemyli labiau už viską, tačiau tai nereiškia, kad turiu sekti jos pavyzdžiu (gal ir seksiu, kas žino!). Pagal tave išeina, kad negaliu turėt savo nuomonės ir esu visiškai priklausoma nuo aplinkos ir tik nuo jos priklauso mano sprendimai.

„Vyrą mylėti galima, bet vis tiek jis tau ne giminė“ – Man kelia juoką ir panieką šis tavo sakinys, bet išsakysiu tau savo nuomonę gražiai: nemanau, kad žmogų turi mylėti labiau vien dėl to, kad jis yra tavo giminė. Buvimas gimine nėra nuopelnas.

Evelina ( May 2, 2016 at 8:57 PM )

Straipsnis mano manymu visiškas šūdas. Autorė psichė. Mamos, nepasiduokit ir kelkit daugiau nuotraukų su vaikais, tik užriškit veidą, nes internete pilna iškrypėlių. Tėvai, nesitenkinkit antra vieta niekada, kovokit, išeikit į gatves, barus, pas kekšes, gerkit degtinę.

Anonimas P. ( May 2, 2016 at 9:00 PM )

buvimas vyru ar zmona ar vaiku tevu irgi ne nuopelnas. Nuomone turet yra puiku, nieko nesakau, tik tas pasipiktinimas tai nepagristas. sorry be liet . raidziu rasau. Idomu kitu pasisakymai. Seip as pradedu manyt , kad tokie straipsniai cia kazkokia marketingo dalis, netikiu, kad rimtai zmogus gali manyt , jog vaika mylet yra blogai, ir vyras turetu but pirmoj vietoj. Ar rimtai? Skestu vaikas ir vyras, pultumet vyra gelbet? as tai ne. nors vaiku dar neturiu, bet manau, gelbejam silpnesnius, mylim silpnesnius irgi labiau. aisku kiekvienam savo.

jjj ( May 2, 2016 at 9:32 PM )

aš nemanau, kad vaiką mylėt yra blogai! manau, kad blogai jį mylėt labiau už viską pasaulyje.

va jums daugiau nuomonių:

https://www.facebook.com/foodforears/posts/10154148097151950

Evelina ( May 2, 2016 at 9:40 PM )

O as pusiau palaikau autore.
Ne su visais argumetais sutinku, bet ji pasake, tai ,i ka ir as atkreipdavau demesi.

Kodel, kai vos mergina ,,apsizenyja” – nu sakes, facebookas springsta nuo jos vestuviniu nuotrauku …
Na, ka zinau, kai susituokei pries 1-2 metus, o vis dar svaigsti veseles euforijoj.
Liudna, matyt, geresnio gyvenimo neturejai ar veiklos, kad gyveni prisiminimais.
Arba pilka ,,mishka” buvai ir pirmakart sviesu ,garso ir demesio gavai 🙁

O tas seilejimasis,vapejimas ir pezejimas apie savo angeliukus-manau per juos mamos tam tikra prasme isreiskia savo nepilnavertiskumo kompleksus, bandydamos is savo niekuo nekaltu vaikučių paversti tuo, kuo pacios nebuvo, bet matyt baisiai jau trosko..

To sum up,visko reikia su saiku.
Peace.

opinion ( May 2, 2016 at 9:53 PM )

geriau nekarksėt apie tai ko nei patyrei nei supranti…
meilė vyrui (ar vyrams??? vienam, penktam, šesioliktam, čia jau kaip kuriai pasiseka) niekada nebus tokia kaip vaikui. Nors abi gali būti begalo bekrašto didelės

Di ( May 2, 2016 at 9:55 PM )

Na, šiaip tai broliai ir seserys yra ir genetiškai artimesni, ir pažįstami ilgiau negu vaikai ir jų tėvai 🙂

Jeigu šitą reikalą paimsi plačiau, viskas pasidaro kaip ir logiška 🙂
Visų pirma vyrai dažnai yra tam, kad galėtum turėti vaikų (biologine ir ekonomine prasme). Teko girdėti, kaip parduotuvėje viena mergina sakė, kad išsiskyrė su ilgamečiu vaikinu, nes tas jai vis nesiperša, o ji gimdyti 27-ių nenori (true story).
Vyras gali palikti, vaikui visada būsi geriausia mama (ypatingai mūsų kultūroje motina gali tapti bloga tik kai dėl jos veiksmų/neveikimo vaiko sveikatai ar gyvybei kyla pavojus).
Vyras yra suaugusi, susiformavusi asmenybė, vaikas iš esmės sukuriamas pagal savo modelį (norim nenorim kažkiek savybių perimsime iš tėvų) – lengviau mylėti žmones, panašius į mus 🙂

Mane tai erzina, kai sakoma, kad tik vaiko gimimas išmoko būti nesavanaudiškais – pagal šią logiką net Motina Teresė yra didesnė savaunaudė už eilinę vienos nakties nuotykio metu nepasisaugojusią bobą.

me_myself_I ( May 2, 2016 at 10:12 PM )

gimine -tai yra zmones sieti kraujo rysiu seip tai, gal paaiskinkit tai facebuko gerbejai visazinei.

jj ( May 2, 2016 at 10:28 PM )

O ką tas kraujo ryšys? LOL. Manau, galima artimesnių bei šiltesnių santykių susikurti ir su tais, su kuo kraujo ryšys nesieja. Kraujo ryšys tai čia maždaug, kai esi priverstas turėt santykių su tuo žmogum, nes mol giminė. 😀

Evelina ( May 2, 2016 at 10:45 PM )

o ta , kad lyg zinai kazkur pasamonej, jog cia kazkas artimesnio, nei tavo antroji puse , kuria gal kai kuriom atrodo lyg pazysti, oi kaip myli, o jei po 10 metu pasirodys , kad nepazysti iki galo o gal tiesiog nebemyli?, o visa ta laika tarkim svaigai ”ak kaip myliu myliu negaliu” , geles po kojom vyrui, vaikas nesvarbu. Apskritai mano nuomone geriausia apibudina Me_myself_I. vistiek vaikas yra vaikas. O kad kazkas seiliojasi facebooke, taigi nepatinka , neziurekim Jei kazkas taip isreiskia savo pasididziavima vaikais, ir kazkam tai kliuna, tai kieno cia problema, tu mamu , ar tu , kuriem tai kliuna? Jos savo suvokima turi , tegu dziaugiasi tais vaikais, kodel kazkam turetu buti pikta? ar cia jus asmeniskai tai liecia kazkokiu lygmeniu? tai kaip ten?

jj ( May 2, 2016 at 11:01 PM )

o ta , kad lyg zinai kazkur pasamonej, jog cia kazkas artimesnio nei tavo antroji puse , kuria gal kai kuriom atrodo lyg pazysti, oi kaip myli, o jei po 10 metu pasirodys , kad nepazysti iki galo o gal tiesiog nebemyli?, o visa ta laika tarkim svaigai ”ak kaip myliu myliu negaliu” , geles po kojom vyrui. Apskritai mano nuomone geriausia apibudina Me_myself_I. vistiek vaikas yra vaikas. O kad kazkas seiliojasi facebooke, taigi nepatinka , neziurekim .Jei kazkas taip isreiskia dziaugsma savo vaikais ir didziuojasi jais, ir kazkam tai kliuna, tai kieno cia problema, tu mamu , ar tu , kuriem tai kliuna? Jos savo suvokima turi , tegu dziaugiasi tais vaikais, kodel kazkam turetu buti pikta? juk jusu asmeniskai tai neliecia, o gal as klystu?

j ( May 2, 2016 at 11:05 PM )

Aš paspausčiau penkis like autorei ir dar alaus nupirkčiau 🙂
Niekas niekada nesusimąsto ir kaip jaučiasi tas meile dusinamas vaikas.
Mane mama myli be galo, ir mylėjo, bet apart vaikų ji nieko gyvenime nemato – visada kartodavo “Vaikai gimė, mano gyveniams baigtas”.
Turėdama omeny, kad prasideda MŪSŲ – jos ir vaikų gyvenimas . O paskui vat vaikščiok su kalte, kad gimei ir mamai gyvenimą pradanginai.

Aiste ( May 5, 2016 at 6:03 PM )

Dėkui, Aiste, alų priimu. Į sveikatą!

Evelina ( May 5, 2016 at 6:06 PM )

gera tema uzkabinai 😀 turiu dar pridurt, kad mazai kas slyksciau yra, kai suseda kelios tokios vaikuciu mamytes ir pradeda viena kitai pudrint, kokie ju vaikuciai nuostabus 😀 ir nesvarbu ar jie lopsy guli ar 20m+

Sabo ( May 6, 2016 at 6:44 AM )

kol netapsi mama, tikrai nesuprasi. Mano seimoje man svarbiausias yra vyras, o jei jis yra svarbiausias reiskia seimoje viskas gerai. Musu seima visur visur kartu, mums taip patinka, nepaliekam vaiko jokiem seneliam, nes kol mazas norim juo rupintis patys. Bet atrandam su vyru laiko ir tik sau, kad kaip sakai nebegiotu pas sekretores. 🙂

nainai ( May 6, 2016 at 8:29 AM )

Žiauriai netikėtai vasaros gale tapsiu mama. Visą gyvenimą sakiau, kad vaikų neturėsiu niekada. Tik prieš mėnesį susitaikiau su ta mintim. Dėl mano “šaltakraujiškumo” irgi visi lojo 🙂 ir tebeloja. Kaip aš čia nenoriu, kaip aš čia nepasiruošus, kokia aš merga ir pan. Net pas psichologą ėjau. Dėl ko visi irgi lojo. Bet nebekreipiu dėmesio. Ir VISIŠKAI pritariu tau. Dabar jau, žinoma, laukiu. Labai 🙂 bet draugas man db svarbesnis už viską ir kaip tik stengiuosi atrodyt gražiai, pasitempus, neėst kaip kiaulė ir nepriaugt daug svorio. Aha, aš žiauriai bijau būt stora ir baisi. Dėl ko irgi visi loja. NU ir ką. Visos bijo, tik visos tyli ir savo kiauliškumą prisidengia “meile būsimam vaikučiui”. Žodžiu, čia tema be pabaigos. Tik žinau, kad gimus mergaitei būsiu aš, bus draugas ir bus ji. Tada bus tėvai, draugai, kolegos ir visi bus tokie pat svarbūs.

Arbata ( June 2, 2016 at 12:25 PM )

Och, nachui juos visus! O tu laikykis, Arbata. :*********

Evelina ( June 2, 2016 at 9:52 PM )

Gal tai labiau stiprus atsakomybės jausmas susimaišęs su taip pat didele meile. todėl gaunasi toks stiprus užtaisas. juk yra žmonių, kurie pasiryžę atiduot gyvybę ir ne už biologinį savo vaiką, bet kažkokį kūrinį, idėją ir t.t. na, jei tai turi didesnę vertę jiems, nei jų pačių gyvybė 🙂

lynx ( June 21, 2016 at 11:04 AM )

🙂

Evelina ( June 21, 2016 at 1:54 PM )

Komentuok

TrackBack URL :

pagetop

  • Sena blogo versija su komentarais

  • Čia
  • Maistas Ausims Instagram’e

    Instagram
  • Blog’o autorė Instagram’e

    Instagram

  • Archyvai

  • Maistas Ausims on Facebook