Nom nom

2010-10-21 | 18:28 | UFB pataria
21

Pastebėjau, kad daug mažiau ėdu tada, kai ėdu lievą, šlykštų riaugalą paliekantį, maistą.

“Šlykštus riaugalas” skrandyje kartais gali išlikti net iki pat vakaro (turiu omeny tuos atvejus, kai valgyta ryte). Jis priverčia tave manyti, jog esi sotus. Galutiniam rezultate suėdi daug mažiau, nei tuo atveju, jei ėstum sveiką, su riaugalu neturinti nieko bendro, maistą.

Lietuvai siūlau dažniau lankytis “Čiliake”.

Riaugalinio maistelio pavyzdžiai: koldūnai (na, čia tai jau riaugalo klasika tiesiog), spring rollsai, Samosa (pastarieji du yra kepti aliejuje, jis tą nuostabų jausmą ir sukelia – kuo senesnis aliejus, tuo geresnis efektas), Makdonaldo maistas (paskutinį kartą Makdonaldo pusryčius virškinau iki 22 val.). Kas dar?

Komentarai

mėsos kukuliai iš mokyklos valgyklos

nikki ( October 21, 2010 at 6:36 PM )

spirgučiai, spurgos.

evelina ( October 22, 2010 at 2:39 AM )

works in theory, bet pagalvok pvz apie poveikį odai – nevirškina skrandis ->dėmėtas išgeltęs snukis. Tiesinė priklausomybė 😐

yshtabi ( October 22, 2010 at 7:51 AM )

saldi sriuba, kokią daržely duodavo :}

petras ( October 22, 2010 at 8:40 AM )

Man tai mako maistas kaip tik labai greitai susivirškina. Bent jau makčikenas.

Marija ( October 24, 2010 at 2:29 AM )
Corot ( October 24, 2010 at 11:33 PM )

tiesa 😀

evelina ( October 25, 2010 at 12:26 AM )

tokį maistą ėdant, reikia vengti gazuotų gėrimų. tuomet mažiau riaugėsi ir dažniau galėsi mėgautis junkfood’u.

latentinis homoseksualas ( October 26, 2010 at 2:51 PM )

Komentuok

TrackBack URL :

pagetop

  • Maistas Ausims Instagram’e

    Instagram
  • Blog’o autorė Instagram’e

    Instagram

  • Archyvai

  • Daugiau senų „Maistas Ausims“ įrašų

  • Čia
  • Maistas Ausims on Facebook