Nekenčiu bėgiot, bet reikia

25

Nes nenoriu juk stora būti. Dėl šios priežasties šiandien ir sugalvojau pabėgioti. Nes atseit reikia naudotis nemokamom sporto galimybėm, kol gyvenam prie Vondelparko. Tikrai nenorėčiau bėgioti kokioj negražioj vietoj. Bėgimo, kaip ir cardio apskritai, nemėgau dar nuo mokyklos laikų, o gal ir nuo gimimo. Po futbolo, krepšinio ir kitų vyriškų sportų, tai – bene mažiausiai mėgstama mano sporto šaka (šitoj vietoj tik man nesakykit, kaip jūs mėgstat savo fūlę ir kašį, nors ir su kasom vaikštot – žinau aš šitas istorijas – ai px, galit ir sakyti). Tikriausiai būtent dėl to paskutinį kartą ne į autobusą ar iš paskaitų man bėgti teko tik kokioje 10-oje klasėje. Apsivemt galima vien nuo atsiminimų.

Atkreipiau dėmesį, kad Feisbuke tai kaip tik visi mėgsta pabėgiot. Bėga, blet, ir bėga. Visą dieną galėtų bėgiot su savo Nike’o kalkuliatoriumi, jei tik į darbą nereikėtų eiti. Neslėpsiu – man pavydu. Pavydu, kad kiti pabėgioję sako – „Oi, kaip aš gerai jaučiuosi! O jau koks kupinas energijos esu!“ Eik tu šikt, karoče… Aš po krosiuko tai tik nuostolius skaičiuoju: skauda gerklę, pykina, silpna… Ar tik nebūsiu peršalus? Aišku, iš dalies mano savijauta gali būti susijusi su tuo, kad šiandien bėgiojimo sezoną atidariau per menzas (labai tikiuosi, kad neliks jis uždarytas tą pačią dieną, kaip atidarytas) ir su nugulėta arba perpūsta nugara (neišsiaškinau, nes abu variantai tinka dėl šių faktorių: 1) miegojau su atidarytu langu ir buvo šalta; 2) kažkaip mes blogai miegam šitoj chatoj, tai gal nugarai buvo per mažai komforto). Gal kitą dieną bus geriau. Pirmas kartas turi būt blogiausias.

Beje, prieš varant bėgioti jaučiausi išbadėjusi kaip vilkas kiaulės kailiu. O štai grįžus, tai lyg peilis koks į skrandį įlindęs būtų – apie maistą negalėčiau nė pagalvoti. Tai čia yra kaip ir pliusas. Pabėgioji, o po to dar ir pabadauji. Apsimoka. Deja, po valandos jau ėjau valgyti omleto… Mintyse guodžiau save: „Better sooner rather than later.“

O jūs turite kokių nors planų kovoti su žieminiais lašiniais? Sporto klubas? Dieta? Cepelinai?

Komentarai

1.Zuvu tauku kapsules: ir oda grazi bus ir svoris krenta. ir zuvies taukas kaip riebalas kuna padengia vartojant reguliariai, ne taip salta ziema buna
2. saltas dusas po karsto-man geriausias sportas slaunelem 🙂

macabee ( September 25, 2012 at 12:22 PM )

kažkada naudojau ryklio taukų kapsules (mama privertė), bet nelabai pastebėjau rezultato. pusė velnio ir taip tos šlaunelės, bet negalima apsileisti 🙂

Evelina ( September 25, 2012 at 12:24 PM )

…joks bėgimas nėra sveikas, t.y. tik greitesnė lėta mirtis, ir tiek. pabandyk, tiesiog, vaikščioti. Daug ir ilgai.

Maida Bazaar via Facebook ( September 25, 2012 at 12:28 PM )

as galiu pasakyt tiek – kadangi dabar vienintele mintis galvoje yra kaip man cia neapsivemus darbo vietoj, tai baisiai apsidziaugiau, kad ne mane viena nuo kazko pykina. bet nuo begiojimo mane irgi pykina. ir pykina kai visi giriasi kaip smagiai pabegiojo. sakyciau ne “eik tu sikti”, o “eik tu naxui, padla nelaiminga”. tai tiek.

Paulina ( September 25, 2012 at 12:31 PM )

kur dingo juokingas paulinos komentaras? :DD

Maistas Ausims via Facebook ( September 25, 2012 at 12:34 PM )

Manau, kad dėl to mokykla kalta 🙂 nes bėgiojimas visada buvo kažkoks rezultatų siekimas, ne dėl savęs ir savo sveikatos. Man pvz. nuolat po to skaudėdavo čiurnos raiščius – bet ar mokytojams buvo tas įdomu? Nope.
Kartą sukom ratus aplink mokyklą, aš įsiveržiau į priekį, varau sau laiminga, bet staiga prieš mane iššoko šuo ir kaip kanda man į ranką… Gerai, kad tai buvo pavasaris, kai buvo madingos pūstos striukės 😉
Vienu žodžiu, man nuo bėgiojimo tik traumos… todėl ir renkuosi dviratį, kol dar sniego nėra 😉

me_myself_I ( September 25, 2012 at 12:37 PM )

ant dviračio nesportuoju, bet naudoju jį kaip transporto priemonę. nors šiuo metu kaip tik ir nenaudoju, nes dalinamės vieną dvirką ant dviejų 🙂

Evelina ( September 25, 2012 at 12:40 PM )

aš galvojau čia tik man vienai tas “bėga, blet, ir bėga” virusas facebook’e užkliuvo! jei ne maratonai, tai tie skaičiavimaisi vieši ir amžini energijos antplūdžiai. kažkoks new age ekshibicionizmas: vienoj eilėj su vaikų, maisto ir kitų rankdarbių nuotraukom

vejuota ( September 25, 2012 at 12:43 PM )

nu man tai pavydoka, kad jie tokie energingi, nes aš tai turiu jėgų tik bare sėdėt ar nagus lakuot.

Evelina ( September 25, 2012 at 12:47 PM )

so true, so true – jaučiuos taip pat kaip tu. Bandymas bėgti baigdavosi įsėdimu į autą.

Lina Jak via Facebook ( September 25, 2012 at 12:51 PM )

Man tai atrodo, kad bėgioja tik tie, kas mašinos neturi.

internetinis_vyras ( September 25, 2012 at 12:58 PM )

:DDDDDDDDDDDDDDDD

Evelina ( September 25, 2012 at 12:58 PM )

daznai girdeti zodziai 🙂 kaip, as pati esu ta dalyve kyri bega visuose maratonuose , nes man smagu . Bet turbut begu, apskritai tiek siokiom dienom tiek marotonuose kad save isbandyciau. Svarbu issikelti sau tiksla ir jo siekti palaipsiui, tai kaip ir su begimu svarbiausia prisiversti pakelti savo subine ir iseiti o tada jau begi ir negalvoji , geriausiai padeda bent man muzika su ja atrodo galiu bekt ir bekt! o siaip tikrai kurkas geriau ir mieliau einu i sporto sale kai yra kas vercia 🙂 tada jau simuliuoti niekaip neiseis.:)

Sonata ( September 25, 2012 at 12:59 PM )

Kalanetika – ziauriai geras sportas, pliusai:

a – treniruoja bobiskas vietas (sikna, kojas, pilva, rankas).
b – rezultatai GREITI ir uztikrinti
c – nepavargsti kaip dveseliena, tikrai buna energijos antpludis
d – nereikia maudytis po trenkiu, nes nesuslampi, o tai ir neuztrunki sportui per diena 2 ar 2,5 val. 1,15 min. max.
e – galima graziai rengtis i trenkes.

Keista, bet kaip nekencianti sporto, minusu dar neizvelgiau. Nu yra kam atseit per mazai sakal makal. Bet tinginiui pats tas.

Monika ( September 25, 2012 at 1:01 PM )

aš dažniausiai tingiu užsiimti, kadangi man bėgiojimas yra kompleksinis procesas: nenuobodi trasa, gera (kaip begiotojai sako – motyvuojanti) muzika, graži apranga. iškart atsiranda problemų: trasų kiekis labai ribotas, su muzika dar kaip nors, bet irgi kiekvieną kartą neprisirašysi, o dėl drabužių: gaila pinigų tokio gražumo, kokio norėčiau, o su baisiais išvis tada geriau nebėgt ir diena nepavalgyt.

žodžiu, ko tik žmogus neprigalvosi, kad pateisintum savo tingumą.

vejuota ( September 25, 2012 at 1:03 PM )

*dieną

vejuota ( September 25, 2012 at 1:04 PM )

išeinu pabėgioti, kai rauna stogą – geriausias būdas perjungti stogo rovimą ant kūno rovimo:D

Juliana Špundova via Facebook ( September 25, 2012 at 1:05 PM )

monika, nu aš į pilates kažkada eidavau dėl panašių pliusų.

Evelina ( September 25, 2012 at 1:05 PM )

as galiu pasakyt tiek – kadangi dabar vienintele mintis galvoje yra kaip man cia neapsivemus darbo vietoj, tai baisiai apsidziaugiau, kad ne mane viena nuo kazko pykina. bet nuo begiojimo mane irgi pykina. ir pykina kai visi giriasi kaip smagiai pabegiojo. sakyciau ne “eik tu sikti”, o “eik tu naxui, padla nelaiminga”. tai tiek.

Paulina Grigaliunaite via Facebook ( September 25, 2012 at 1:26 PM )

jis cia

Paulina Grigaliunaite via Facebook ( September 25, 2012 at 1:26 PM )

it’s back!

Evelina ( September 25, 2012 at 1:36 PM )

o ko tu begi tiek ar taip, kad net pykina? tai nepersistenk gi ir bus ne taip baisiai. gal apskritai, nesi pratus prie cardio ir pykina del per didelio staigaus kruvio sirdziai? cia net pavojinga gali buti. na ir tinkama muzika, daugiau nei puse treniruotes sekmes. jauciu toki malonuma, kaip sokdama is visos sirdies, plaukai shiaushiasi. del to noris vel ir vel. bet cia taip buna kai jau prisiverciu iseit, nes siaip tai irgi tingiu :/

en ( September 25, 2012 at 1:41 PM )

tai man atrodo, jei aš varyčiau mažesniu krūviu, tai ten jau būtų invalido režimas įjungtas. :))))) nebuvo taip blogai, greitai atsigavau 🙂

Evelina ( September 25, 2012 at 1:44 PM )

prieš bėgimą darykit apšilimą (apskritai prieš sportuojant reiktų jį daryt, o geriau tai visada ryte 🙂 ir nebėgiokit per daug. palaipsniui galima gi didint krūvius.
o šiaip jei nepatinka bėgiot, tai geriau nebėgiot išvis, nes po to gaunasi taip, kad pats galvą į sieną daužo ir pats verkia 😛

petras ( September 25, 2012 at 2:15 PM )

na gerai tu sakai. bet reik kažkaip tą formą palaikyt. per prievartą ar ne.

Evelina ( September 25, 2012 at 2:16 PM )

šiaip iš ne vieno esu girdėjus, kad bėgiojimas – nieko gero. Apkrova keliam, o naudos nedaug, kalorijų vapše mažai sudega

Siggy ( September 25, 2012 at 3:40 PM )

bet širdžiai gi gerai!

Evelina ( September 25, 2012 at 3:44 PM )

axuennai vakar pabėgiojau

Sebastian Vaisov via Facebook ( September 25, 2012 at 5:39 PM )

siggy, blogai girdėjai, kalorijų šiaip daxuja sudega, ~500kcal/h lėtai bėgant (greitai einant). o dėl kelių sąnarių tai jo, žmonėm su antsvoriu nerekomenduojama, nes per didelis krūvis, bet jei esi normalaus svorio tai nekenkia.

joo, aš būčiau iš tų, kur mėgsta pabėgiot. jei keliskart savaitėj gerai pabėgioji ir vakarais neprisiryji, tai kilai nyksta tiesiog 🙂

rednails ( September 25, 2012 at 8:49 PM )

eikin naxui su tom kalbom apie storumą. ar gali bobos tiesiog nustot apie tai kalbėt blet??? gal kitų metelių nebesulauksim.hmm visgi majai išpranašavo… tai ir rykit į sveikatą prieš niešvengiamą , skausmingą mirtį

mmm ( September 26, 2012 at 5:49 PM )

noriu numirti graži.

Evelina ( September 26, 2012 at 6:04 PM )

jo blet, visos jus nemegstat begiot, neidomu, nuobodu, rubu graziu neturit ir pan 😀 nu i gera tas begiojimas tikrai, bet nepatinka, tai nepatinka, nafiga daryt problemas? ir ta pati dviratuka pamint ilgais atstumais uztenka.

Sado ( September 27, 2012 at 1:47 AM )

Paimi kalnu dvirati ir drajini kiek jegos leidzia.

Andrius ( October 2, 2012 at 11:46 PM )

Komentuok

TrackBack URL :

pagetop

  • Maistas Ausims Instagram’e

    Instagram
  • Blog’o autorė Instagram’e

    Instagram

  • Archyvai

  • Daugiau senų „Maistas Ausims“ įrašų

  • Čia
  • Maistas Ausims on Facebook