Visada yra kuo skųstis: Maistas ausims keliauja

2015-10-16 | 00:33 | Visada yra kuo skųstis
29

Screen Shot 2015-10-15 at 15.31.42Kažkada jau esu postinus savo kelionės dienoraščio ištrauką. Tą noriu padaryti ir šiandien. Mano kelionių dienoraštis – skundų knyga labiau, sakyčiau. Koks malonumas rašyme, jei nesiskundi? Veikia kaip terapija. Kai neturiu kuo skųstis, nerašau iš viso. Gal todėl retai ką ir beparašau. IŠ TO GERO GYVENIMO. Tad su tuo tikslu, kad negalvotumėt, kad viskas man rožėmis klota, įdėsiu šitą, o gal ir daugiau postukų apie tai, kaip man viskas sunku ir kokia sunki toji mano keliauninkės dalia. Įsivaizduojat, ir durininkas – lopas, ir kiaušas ne taip iškeptas, o baisiausia – ant lovos padėta tik viena pagalvė per person. Kas gali būt blogiau?! Šiandieninę rašliavėlę rašiau (sau) maždaug prieš metus. Beje, pastebėjau, kad kelionių metų lengviausia zirzti apie maistą. Šiuos zyzimus, jei būsiu geros nuotaikos, manau, įdėsiu kitą kartą. Šiandienai užteks ir zyztelėjimo apie aptarnavimą, kuris šiaip ir yra mano pirmasis asmeninio kelionių dienoraščio įrašas.

Žiauriai nervina, kai viešbučiai neturi durininko. Einu su savo marinuotų agurkų ir čipsų maišu nešdama du Frappuccino, durys sunkios ir jų niekas neatidaro. Tenka man jas pačiai užpakaliu atidarinėt. Mane pamatę darbuotojai net nepribėga (Nha Trang, Vietnamas). Aišku, ne mažiau annoying yra ir tai, kai viešbučiai turi penkis durininkus, kaip pvz., Mianmare. Taip jie, spėju, daro, kad daugiau žmonių įdarbintų. Na, bet tikrai erzina, kai tau vos spėjus priartėti prie durų, jau atlekia penki šuniukai.

Nepale štai pvz., sunkiai pakenčiamas yra viešbučių padavėjų aptarnavimas (būtent viešbučių, mat kabakuose dažniausiai dirba glušiai, kuriems mojuot turi). Jie papraščiausiai persistengia. Nežinau dėl ko. Gal dėl booking.com įvertinimo. Stengiasi ir laksto, kad tik tau nieko nepritrūktų prie stalo. Iki tiek, kad praktiškai visą mealą kažkas tau stovi virš galvos ir tvarko vis ką nors. Neįmanoma atsipalaiduoti. Net jei ir nestovi tau virš galvos, tai stovi du metrai nuo tavęs ir stebi tavo ėdimą ir kad pabaigęs valgyt neduokdieve nesėdėtum su nešvaria lėkšte ilgiau nei trys sekundės.

Nuo maisto aš paprastai pradedu sloguoti, nepaisant to, karštas jis ar šaltas. Todėl prie stalo dažnai tenka išpūsti nosį į servetėlę – neprilakstysi juk į tualetą. Katmandu padavėjas kiekvieną kartą atlėkdavo surinkti mano servetėlių – kokie trys kartai per mealą, nes tiek kartų vidutiniškai pučiu nosį. O vat jau kokiam Mianmare ar Vietname, nelauk, kad kas greit surinktų tavo lėkštes. Dažnai tenka ir patiems kviestis padavėjus ir maldauti „Surinkite gal jau tas lėkštutes“. Bet tai nėra baisiausia. Baisiausia – kai nežino, kada kokį patiekalą tau atnešti. Negaliu išsirinkti, kuri iš iki šiol aplankytų šalių yra baisiausia šiuo klausimu. Nepalas – tikrai ganėtinai baisus. Ypač rural Nepalas. Prie maisto siaubingumo sugrįšiu vėliau – dabar pasibaisėkime supratimu apie valgymo kultūrą ir mealų eiliškumą. Nepaliečiai žiauriai faini tuo, kad visada gausi šviežią, ką tik iš sodo išrautą, patiekalą. Tačiau dėl to nukentės aptarnavimas – paprastų pietų teks palaukti ir valandą. O jei užsisakei sriubos, antrą ir desertą, nenustebk, jei desertą atneš pirmiausiai. Greičiausiai taip ir bus, nes pyragas turbūt vienintelis jau laukia paruoštas iš anksto. Mianmare jie irgi panašiai daro. Kažkodėl ten labai mėgstama atnešti viską vienu metu. Ypač tada, kai visi patiekalai ant stalo telpa nebent dviem aukštais. Vieną kartą (gerai, būtų jei panašių atvejų būtų tik vienas!) užsakėme porą sriubų, užkandį ir karštą patiekalą. Laukiam, laukiam valandą – nieko neatneša. Į virtuvę virėjų paskubinti net nuėjo burmietis mūsų vairuotojas. Po kelių minučių pareina pirmi patiekalai – šaltasis užkandis ir seniai ataušęs antras patiekalas. Pastarasis, matote, laukė, kol viską pagamins, kad galima būtų atnešti vienu metu. Totalus maisto gadinimas. Patiekalas turėjo potencialo, bet buvo neskanus vien dėl netinkamos temperatūros pateikiant. Na ir aišku, kai jau beveik norėjome susimokėti, atkeliavo dvi sriubytės desertui.

  • Įdomus faktas: kažkodėl dauguma PAR maitinimo įstaigų erzinančiai taupo servetėles. Na tarkim, iki tokio lygio, kad klientui, perkančiam „Buffalo Wings“ – patiekalą, valgomą rankomis ir kuriuo itin lengva išsitepti, duos vieną mažą servetėlę, o ant stalo jų nebus apskritai.

Taip be pabaigos ir nutrauksiu šį įrašą. Iki kito karto. Kelionės nuotraukas postinu čia: @stundziene.

 

Komentarai

Serveteles taupo ne tik PAR ir tai ziauriai uzknisa! Vienakart 7 kartus is eiles prasiau atnesti man serveteliu, o padavejas atkakliai ir nesiojo po viena servetele is pundo po baru, vietoj to, kad prarastu kantrybe ir atnestu ju daugiau

Erika Purauskytė via Facebook ( October 16, 2015 at 9:56 AM )

Taip sutinku! Jų stovėjimas uz nugaros per du metrus taip erzina,kad noris kažka nuo stalo pagriebt is mestelt i juos :)))

Aurora Gabrielė via Facebook ( October 16, 2015 at 6:14 PM )

Komentuok

TrackBack URL :

pagetop

  • Maistas Ausims Instagram’e

    Instagram
  • Blog’o autorė Instagram’e

    Instagram

  • Archyvai

  • Daugiau senų „Maistas Ausims“ įrašų

  • Čia
  • Maistas Ausims on Facebook